Handel i inwestycje


Każdego dnia łączymy sąsiadów

Współpracujące z firmą Czechcontract podmioty powierzają nam najtrudniejszy etap wchodzenia na nowy zagraniczny rynek, rozumiejąc jednocześnie, że jest to równoznaczne z zakładaniem nowej działalności na zajętym przez konkurencję terenie. Znajomość realiów pozwala nam uprościć ten proces. 

Oferta działu handlowego firmy Czechcontract opiera się na następujących filarach:

Pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktówTłumaczenie ofert handlowychUtrzymanie kontaktów
pomiędzy kupującymi a sprzedającymi z różnych rejonów świataprzesyłanie tłumaczeń do nowo wyszukanych lub zaznajomionych firmpo znalezieniu kontrahenta, podpisaniu umowy, dokonaniu zakupów, zatrudnieniu pracowników pozostajemy w kontakcie



Słuchamy, myślimy, działamy

Wieloletnie doświadczenie w doradztwie handlowym, znajomość języków, realiów i kultury danego kraju ułatwia nam nawiązywanie długotrwałych relacji.

Długoletnie doradztwo handlowe Znajomość języków obcychZnajomość realiów i kultury
Nasza firma bazuje na doświadczeniach uzyskanych w izbach gospodarczych oraz na doświadczeniach własnych i doświadczeniach KlientówWysoki poziom znajomości języka pokonuje wszelkie początkowe bariery negocjacyjneDzięki podróżom posiadamy wiedzę na temat kultury i realiów takich krajów jak Tanzania, Tunezja, Portugalia, Republika Czeska, Słowacja, Niemcy, Austria, Hiszpania i innych
Posiadamy odpowiednią wiedzę i umiejętności.



Tłumaczenia ofert

Ponieważ proces wchodzenia na obcy rynek jest długotrwały i wymaga przygotowania, to w ramach badania rynku nasi Klienci mają możliwość zacząć od zamieszczenia na stronie internetowej Czechcontract wzmianki na temat swojej firmy w docelowej wersji językowej. W ten sposób łatwiej jest zaprezentować ofertę firmy, zaistnieć na rynku, posiłkować się przykładami podczas prezentacji u kontrahenta i nie wymaga to tłumaczenia całej strony Klienta i wychodzenia poza założony budżet.




Nasze raporty dotyczące rynku zagranicznego opierają się na wiedzy praktycznej i skupiają się na dziedzinie Klienta, dzięki czemu nie traci on czasu na czytanie encyklopedycznych informacji o danym kraju, tylko od razu zagłębia się w problematykę danej gałęzi gospodarki.

Sebastian Faron – właściciel



Planujesz wejście na obcy rynek?

Pozostań w kontakcie